joi, 28 ianuarie 2010

16 ani. Ce poate sa insemne asta?

Am implinit 16 ani. Si multi prieteni m-au intrebat "Cum te simti la 16 ani?" . Ei bine, ce as putea sa le raspund? Le-am spus "La fel ca la 15 ".
Si totusi, am mai crescut un an. Si din nou apar aceleasi intrebari:
-Va fi mai bine?
-Voi fi din nou dezamagita de prieteni?
-Voi plange din nou la orice "nimic" care mi se intampla?
-Voi reusi sa inteleg vreodata chimia? :))
-Prietenii adevarati vor fi prieteni pe veci?
-Va ajunge Jhonny vedeta?
-Ma voi bucura vreodata de nimicurile care mi se intampla zi de zi?

Sunt intrebari la care nu am raspuns [inca]. Desi totusi, 16 ani, ce inseamna pentru unii?
Varsta adolescentei in care ne place sa socializam, sa ne facem prieteni, sa petrecem si altele.
Altii gandesc "O, Doamne, sunt mai batran/a cu un an :("
Iar altii spun "O, da, inca 2 ani, si majoratul :>"

Sincer pe mine ma bufneste rasul la toate. 16 ani pentru mine e doar un nou inceput. O poarta deschisa asteptandu-ne sa ii calcam pragul.
17 ani? Pazea ca vin!

Un comentariu: