vineri, 1 ianuarie 2010

2010 Fericit? Bun? Bogat?

Stiu ca nu ar trebui sa cred in spusele astronomilor, desi nu pot ignora cateva lucruri.
Azi dintr-o simpla curiozitate am ascultat putin, si mi-am dat seama ca noi ne uram un an nou fericit si plin de impliniri cand de fapt stim ca nu va fi asa. Ma gandeam sa ma las dusa de val, gen, sa petrec, sa ies cu prietenii, sa imi amintesc de clipele placute, sa calatoresc. Dar asta ma va ajuta sa scap de un an nefericit? Nu.

Cand am iesit pe strada cu prietenii sa vizionam impreuna artificiile am intalnit multi cunoscuti care cu un zambet fals toti imi spuneau "La Multi Ani, Sarbatori Fericite!"
Prima oara mi-am spus : Cat de frumos, sa auzi replica asta de la atatia oameni, parca deja simt ca va fi bine anul acesta.
Dar dupa o zi mi-am zis : Cat de fals, oamenii acestia s-au cam obisnuit cu replica, nu mai gasim oameni care spun aceste urari din inima, ce pacat!

Astea fiind spuse ... cu toate ca stiu de situatia acestui an ... La Multi Ani 2010 ! Ne revedem peste un an si sa fim si mai fericiti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu