joi, 13 mai 2010

Mi-e dor de ploaie

Acum 2 zile am iesit putin cu mama , mergeam in vizita la cineva. Cand am plecat de acasa vazusem ca e innorat, dar eu una nu vroiam sa ma intorc sa iau o umbrela, ne-am continuat drumul, si pe la jumatatea drumului a stropit putin , dar s-a oprit.

Dupa care, noaptea asta a plouat. M-am trezit dimineata si am vazut strada uda si am oftat. Imi spuneam in gand "Parca sunt blestemata sa nu mai aud sunetul ploii asemanator cu sunetul pianului si sa nu mai simt stropii reci."

Pana acum, in toata viata mea doar de 2 ori am reusit sa ma bucur deplin de ploaie. Duc dorul acelor momente, cand mergeam pe strada uitandu-ma la baltile in care se reflectau norii cei grii. Momentele in care auzeam sunetul ploii si incercam sa cant odata cu ea.

Era asa de perfect!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu